Dag 8 - Reizen richting Yogyakarta

22 juli 2018 - Yogyakarta, Indonesië

SPIERPIJN! Nouja ik dan. Kaj zegt van niet maar dat zal wel stoere mannenpraat zijn haha.

7 uur staan we ingepakt en wel klaar om opgehaald te worden alleen het busje laat iets op zich wachten. Na nog wat andere toeristen, inclusief de 2 leuke dames van gisteren, opgepikt te hebben gaan we richting Yogyakarta.

De 2 meiden die gisteren ook mee waren op de Tour hadden mazzel en hadden één van de laatste kaartjes voor de trein en werden afgezet bij het station. Het ging nog bijna mis door miscommunicatie maar ze hebben de trein gehaald.

Het was een lange rit en een best krap busje maar we waren maar al te blij dat we wel gewoon aan ons reisschema konden houden en we richting Yogyakarta konden. Het was een bumpy ritje en de chauffeur hielt in iedergeval van veel gas geven en inhalen op de meest onmogelijke momenten. We hebben er maar op vertrouwd dat hij een professional was en geprobeerd een beetje te slapen al lukte dit niet echt.

Toen we na 8 lange uren eindelijk aangekomen waren in Yogyakarta werden we netjes afgezet bij ons hotel. Het hotel is erg leuk! Een soort bamboehuisjes gevoel krijg je ervan maar dan midden in een drukke straat. De kamer is lekker groot en we komen helemaal bij. We hebben bij het tentje naast het hotel wat gegeten, niet super luxe maar wel lekker en zeker niet duur.

Nu lekker slapen in een enorm bed! Dat zal wel lukken na zo’n dag als vandaag! Morgen staat het centrum van Yogyakarta op de planning! We zijn benieuwd!

Liefs,

Kaj & Quinty

1. Sandra Werkman:
    23 juli 2018
    Even in mijn werkpauze alle verhalen gelezen en foto's bewonderd, heel erg leuk!
    Wat een indrukken en belevenissen. Krijg ook zo'n zin om te reizen!
    Veel plezier, ik kijk uit naar de volgende verslagen & foto's!