Dag 16 - Lekker niksen in Lovina

30 juli 2018 - Lovina Beach, Indonesië

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen tot half 10! Tenminste dat was de bedoeling... helaas hadden onze rete associale Australische buren ‘s ochtends een Dolfijnentour geboekt en gingen uitgebreid om 5 uur staan douche en praten. Nou is dat natuurlijk lekker hun keuze, maar niet als wij met alles mee kunnen genieten omdat hier niks sound proof is. Dus ik was al wakker om 5 uur... Maar goed niet erg want vandaag hadden we lekker NIETS op de planning. We hebben een beetje gezwommen, over het strand gelopen en wat schelpjes gezocht.

De bedoeling was namelijk dat we om 9 uur ‘s ochtends in een shuttlebus naar Padangbai zouden zitten en daarna met de boot naar Gili Trawangan zouden reizen. Helaas gaan de boten nogsteeds niet en hadden we een klein probleem. Gelukkig konden we een nacht langer blijven hier in Lovina. Morgen gaan we met de shuttlebus om 9 uur richting Padangbai maar ook dan gaan de boten nog niet dus hebben we daar een extra verblijf moeten boeken. Hopelijk gaan de boten 1 augustus zodat we alsnog baar Gili kunnen. Helaas kunnen beide verblijven niet meer geannuleerd worden dus zou zonde zijn als we er helemaal geen gebruik van kunnen maken. Die stomme golven en boten zijn voor ons wel een duur grapje geworden maarja niks aan te doen.

Nu lekker slapen en morgen weer 4 uurtjes in een busje. Gelukkig hadden we hier goeie WiFi dus hebben van te voren op Netflix wat series gedownload die we kunnen kijken in de bus. Hopelijk hebben we morgen meer zekerheid over de reis naar de gili’s.

Liefs,

Kaj & Quinty