Dag 17 - Reisdag

31 juli 2018 - Padangbai, Indonesië

Vandaag hebben we afscheid genomen van ons heerlijke verblijf in Lovina en zijn we met een shuttle busje richting padangbai gereden. De rit duurde in totaal ongeveer 4 uurtjes maar dat was en voelde niet lang na alles wat we al hebben meegemaakt. We hebben lekker genetflixed (beide wat series gedownload zodat je offline kunt kijken)

Eenmaal aangekomen in padangbai kwam er een meneertje langs die ging vragen waar we heen moesten. Toen we vertelde over ons plan om naar de Gili’s te reizen zei hij dat we snel moesten zijn omdat er morgen ochtend maar 1 boot vertrekt in de ochtend om 09:00 uur. We zijn met hem meegegaan en hebben een plekje op de boot kunnen fixen. We zijn eerlijk gezegd erg blij want we hadden daar eigenlijk al 2 dagen willen zitten nu... na het boeken zijn we naar het hotel gegaan waar we 1 nachtje slapen. Dus vandaag hier nog even chillen en morgen dan eindelijk naar de Gili eilanden.

‘S avonds hebben we eten “afgehaald” de bedoeling was dat we daar zouden eten maar er vielen vliegjes uit de lamp boven de tafeltjes dat Quint er al snel klaar mee was. Gelukkig konden we het eten ook mee nemen en was het echt super goedkoop! Zo goedkoop hebben we nog niet gegeten. We hebben het in ons hotel (is niet echt een hotel maar hoe ik het anders moet noemen..?) opgegeten. Was wel prima zeker na een dag bijna niks eten haha

Nu lekker slapen en dan morgen eigenlijk naar de gili eilanden!

Liefs,

Kaj & Quinty